BATTLE OATS Suklaalevyraadissa

Battle Oats protein flapjack dark chocolate chip 50%
Tuotteen Battle Oats protein flapjack dark chocolate chip 50% valmistusmaa on Englanti. Se on saanut jäseniltä pistekeskiarvon 3,00 eikä se täytä top 100 -listan kriteerejä. Katso lisäksi vierailijoiden arviot tuotteesta ja kaikki Battle Oats -tuotteet. Tuote kuuluu Suklaalevyraadissa tuoteryhmiin Kaakaopitoisuus 40-64%, Patukat.

Jenni V 17.11.2017 (Jäsenprofiili)
70g gluteenitonta kauraa ja soijakrispejä sisältävä kostea flapjack, jonka rakenne on vähän liiankin mureneva. Toisaalta kosteus on maulle hyväksi, eikä patukka tunnu liian rasvaiselta. Tosin kovaa rasvaa on vähän liikaa, vaikka kääreessä makeillaankin sillä ettei palmurasvaa ole vaan sen sijaan on käytetty voita ja kookosrasvaa (kovaa rasvaa yhtä lailla...). Joukossa on isoja paloja (semi) tummaa suklaata 5%, mutta olisin toivonut kyllä suklaata olevan huomattavasti enemmän... Maku on kuitenkin hyvä, makeutta ja rasvaisuutta ei ole liikaa eikä soijan kitkeryyskään tule läpi kuin aavistuksen omaisesti. Hyvä energiabuusti, ja paljon kuitua. Kolmonen.