BEN & JERRY'S Suklaalevyraadissa

Ben & Jerry's chunky monkey
Tuotteen Ben & Jerry's chunky monkey valmistusmaa on Hollanti. Se on saanut jäseniltä pistekeskiarvon 3,75 eikä se täytä top 100 -listan kriteerejä. Katso lisäksi vierailijoiden arviot tuotteesta ja kaikki Ben & Jerry's -tuotteet. Tuote kuuluu Suklaalevyraadissa tuoteryhmiin Jäätelöt, Reilun kaupan tuotteet.

Jenni V 25.07.2014 (Jäsenprofiili)
Banskujäätelöä, suklaabanskuja ja saksanpähkinöitä. Saksanpähkinät olivat mielestäni vähän outo valinta tähän settiin, ne olivat vähän kitkeriä eivätkä sopineet kokonaisuuteen. Esanssisen (liian) makea banaanijäätelö toisaalta hallitsi liiaksi, pähkinät ja suklaa eivät maistuneet laisinkaan ennen kuin jäätelö oli sulanut suusta. Suklaabanskuista tykkäsin, ne olivat kivat isoja ja rouskuvia, toisaalta niissä olisi voinut olla makua enemmänkin, vaikka mukavan tummaa suklaata olivat. Ei kuulu suosikkimakuihini, kolme pistettä.

Jarkko Karhunen 19.07.2013 (Jäsenprofiili)
Ennakkoarvio: Banaanisuklaa on täydellistä, suklaiset pikkubanaanit on parhaimmillaan keskinkertaisia ja pähkinät rouskuvat mukavasti. Todellinen arvio: Banaanijäätelö olisi voinut maistua huomattavasti enemmänkin banaanilta, maku jäi nyt melkein huomaamattomaksi ja pliisuksi. Suklaiset banaanit olivat makeasta tummasta suklaasta, eli hädintuskin keskinkertaisia, mutta niitä oli (liian) paljon. Saksanpähkinä oli pehmeämpää kuin jäätynyt suklaa, joten sitä oli ihan mukava rouskutella. Kokonaisuutena todella suuri pettymys.

Miriam 07.05.2010 (Jäsenprofiili)
Oi mikä banaanin tuoksu lehahtaa jo pakettia avatessa. Ihanan makuista banaanijäätelöä, jossa on suklaapaloja. Jäätelö on oikeasti raikasta, eikä lainkaan esanssista ja suklaapaloja sekä muita rämmäleitä riittää. Suklaa on sopivan kovaa, tummaa ja suhteellisen laadukkaan oloista, vaikken sitä olisi uskonutkaan ennakkoon. Kokonaisuus maistuva.

Vappu 05.07.2009 (Jäsenprofiili)
Tämä vaan on niin hyvää! Ihanaa miedosti banaanille maistuvaa kermajäätelöä ja seassa banaanin mallisia tummasuklaapaloja sekä saksanpähkinöitä. Yksinkertainen kokonaisuus, joka toimii täydellisesti! Suklaa on täyteläistä ja sulaa mukavasti suuhun, kun malttaa hetken aikaa.