MARABOU Suklaalevyraadissa

Marabou daim saltlakrits
Tuotteen Marabou daim saltlakrits valmistusmaa on Ruotsi. Se on saanut jäseniltä pistekeskiarvon 3,00 eikä se täytä top 100 -listan kriteerejä. Katso lisäksi vierailijoiden arviot tuotteesta ja kaikki Marabou -tuotteet. Tuote kuuluu Suklaalevyraadissa tuoteryhmiin Lakritsi & salmiakki, Levyt (lisukkeelliset & maustetut).

Jenni V 06.10.2017 (Jäsenprofiili)
Marabou maitosuklaata seassaan erittäin runsaasti kovaa ohutta salmiakkilehdykkää sekä daim-krokanttia. Lähtökohtaisesti en ole salmiakin ja suklaan yhdistämisestä innoissani, varsinkin kun salmiakki on "aitoa" mallia eli väriltäänkin harmaanvaaleaa. Suklaassahan on jo valmiiksi kurkkua kutittavaa väkevyyttä ylimakeuden vuoksi, ja sitä tulee nyt sitten lisäämään salmiakin ärhäkkyyskomponentti. Onneksi väkevyys ei ole ihan huipputasoa... Daimia on suhteessa yllättävän vähän, mikä on varmaan makeuden kannalta hyvä, mutta pikkuisen enemmän olisin sitä kyllä halunnut maistaa... Ei missään nimessä makusuosikkejani, kakkoseen jää.

Hanna P 27.03.2016 (Jäsenprofiili)
Maraboun maitosuklaata täyterouheella. Miedon piparinen tuoksu. Rouskuvaa ja tosi makeaa! Huh huijaa! Mutta myös suolaa? Tykkään makeudesta, karamellisuudesta ja suolaisuudesta, mut sopiiko kaikki samaan soppaan? Ainakin tällä kertaa on oltu ronskeja eikä varovaisia ja pikkusieviä! Yes, kyllä rohkeudesta pitää tykätä...ja eihän tätä oo pakko koko levyä syödä, ellei iske himo!?!

Annamari 17.03.2016 (Jäsenprofiili)
Sokkomaistelu: Maraboun suklaa, jossa silmin nähtävissä mustia sattumia. Tuoksuu tunkkaiselle. Haukatessa rouskuu kivasti ja suuhun tulee pistävä salmiakkinen maku, jossa selvää suolaisuutta. Seassa on myön jotain krokanttimaisia sattumia, mutta niitä ei kyllä maussa havaitse lainkaan. Tästä on vähän vaikea päättää, onko tämä hyvää vai ei. Pisteet siitä että salmiakkijuttua on reilusti eikä siinä ole nuukailtu. Myös makeus taittuu hyvin.

Jarkko Karhunen 17.03.2016 (Jäsenprofiili)
Maraboun maitosuklaassa näkyy mustia täpliä. Suklaan seassa on paljon daim-krokanttia jolloin se rouskuu voimakkaasti, mutta daimin makua vaan ei irtoa. Daimin maku tulee esiin vasta jokaisen palan jälkimaussa. Salmiakki hallitsee suklaan syöntimakua totaalisesti. Makukokonaisuus jää vähän epämääräiseksi.

Iikka 17.03.2016 (Jäsenprofiili)
Palanen näyttää tavallisesta maraboupalaselta, mutta sisältä paljastuukin salmiakkista rouskuteltavaa. Ärhäkät sattumat eivät ole oikein suhdassa suklaan kanssa. Kokonaisuus on kuitenkin pirteä ja jännittävä, ja se ajaa ottamaan aina vain uuden palan.