FAZER Suklaalevyraadissa

Karl Fazer hunajapaahdettu manteli maitosuklaa
Tuotteen Karl Fazer hunajapaahdettu manteli maitosuklaa valmistusmaa on Suomi. Se on saanut vierailijoilta pistekeskiarvon 1,50 eikä se täytä top 100 -listan kriteerejä. Katso lisäksi jäsenten arviot tuotteesta ja kaikki Fazer -tuotteet. Tuote kuuluu Suklaalevyraadissa tuoteryhmiin Levyt (lisukkeelliset & maustetut).

Sirkka-Liisa Piirainen 24.07.2017 : Hunajan maku houkutteli ostamaan. Maistaminen tuotti heti pettymyksen, kun kivikova palanen kolahti hampaiden väliin. Pelokkaina sulattelimme suklaata suussa. Onneksi osasimme varoa seuraavaa palaa. Maku on sekava, herkullisuus puuttuu. Ilmankos kauppamme hyllyt pursuvat juuri tätä suklaata.
Pitäisikö pakkauksessa näkyä maininta: Pure varovasti!
Ehdottomasi parasta on tuttu Fazerin Sininen!

Leila 10.06.2017 : Tämän suklaan suhteen oli odotukset todella korkealla. Haaveilin jo innossani, miten hyvältä ihanat hunajapaahdetut mantelit maistuisivatkaan herkullisen Fazerin suklaan kanssa. Pettymys olikin karvas, kun ensimmäisen palan puraisin; tämähän on krokanttia! Eli ihan sitä samaa tavaraa kuin Daimissa ja monessa muussa suklaassa, erona vain että tämä maistui todella tunkkaiselle ja epämiellyttävälle, vähän samalle kuin ne kikkareet Tobleronessa. Tuli kiire huuhtoa maku äkkiä pois suusta. Itse suklaakin tuntui huonolaatuisemmalta kuin Fazerin muissa levyissä ja siinä oli lievä "joulukalenterisuklaan" maku. Nämä levyt jäävät jatkossa hyllyyn.