KANTOLAN Suklaalevyraadissa

Kantolan ballerina duo maitosuklaa & vadelma
Tuotteen Kantolan ballerina duo maitosuklaa & vadelma valmistusmaa on Suomi. Se on saanut jäseniltä pistekeskiarvon 5,00 eikä se täytä top 100 -listan kriteerejä. Katso lisäksi vierailijoiden arviot tuotteesta ja kaikki Kantolan -tuotteet. Tuote kuuluu Suklaalevyraadissa tuoteryhmiin Keksit, leivonnaiset & leivontatarvikkeet.

Joona 30.11.2017 (Jäsenprofiili)
185 gramman paketti kivan näköisiä ja tuoksuisia keksejä. Omaan tuttuun tapaani normaalisti irrottaisin päälimmäisen keksinpuolikkaan ja syön sen erikseen, ja sitten vasta toisen puolen täytteineen. Tällä kertaa tein poikkeuksen, ja söin keksin täysin sellaisenaan ilman mitään irroittelemisia. Ja nyt olen kiittollinen että tein niin. Tämä keksi on USKOMATTOMAN herkullinen. Vadelmatäyte taatusti lähentelee ykkössijaa parhaista keksitäytteistä, joita olen elämässäni maistanut. Siinä ei ole yhtään esanssisuutta, ja kokonaisuutenaan se maistuu todella raikkaalta. Entäpä maitosuklainen puoli? Siinä kuitenkin toistuu tämäntyyppisten keksien synti- maitosuklaa jää aina keksin maun alle. Joka tapauksessa aivan älyttömän herkullinen keksi. Puhdas vitonen.