KALEV Suklaalevyraadissa

Kalev Tallinn rummimaitseline vahvlikompvek 43%
Tuotteen Kalev Tallinn rummimaitseline vahvlikompvek 43% valmistusmaa on Viro. Se on saanut jäseniltä pistekeskiarvon 3,00 eikä se täytä top 100 -listan kriteerejä. Katso lisäksi vierailijoiden arviot tuotteesta ja kaikki Kalev -tuotteet. Tuote kuuluu Suklaalevyraadissa tuoteryhmiin Kaakaopitoisuus 40-64%, Rasiat, pussit & yksittäiskäärityt, Vohvelisuklaat.

Joona 30.11.2017 (Jäsenprofiili)
Suhteellisen tuoksuttomia vohvelisuklaan palasia komeissa kääreissä. Myös pussi on hieno, ja siitä ropisee moraalisia plussia. Vohvelipala on ulkoapäin kuin suklainen, pieni tiili. Tuoksu on olemattoman tummasuklainen. Suklaa on siis maustettu Da Capon tapaan rommilla, ja pakko sanoa että tämä tuote kyllä vie Da Capon paremmuudessa 6-1. Vohveli hajoaa suussa rouskuvasti tuhansiin palasiin. Vohvelisuklaat eivät ole yleensä Kismetiä ja Kexiä lukuunottamatta kuuluneet suosikkeihini, mutta tässä taatust on yksi Viron suosikki. Tumma suklaa täydentää mukavasti rommin makua, joka on paljon selvempi ja lempeämpi kuin Da Capossa. Koostumuksesta tekisi mieli antaa hieman miinusta, mutta ei sitä näin hyvälle tuotteelle raaski antaa. Kokonaisuutena tämän voisi suomalaisittain olla Da Capon rommin maku yhdistettynä Kismetiin, jossa ei kuitenkaan ole nougatia. Herkullista!

Annamari 10.02.2017 (Jäsenprofiili)
Yksittäiskääritty tummasuklaakuorinen vohvelisuklaa. Jännä tuoksu, ei yhtään suklainen. Rakenne on kova vohvelisuklaaksi, ei yhtään sellainen höttöinen. Tosi hyvä rakenne! Alkoholinen maku ei taas ole mieleeni ja suklaa ei maistu.

Jenni V 05.02.2016 (Jäsenprofiili)
Reilu 10-grammaisia yksittäiskäärittyjä kerrosvohvelipaloja, joissa on semitumma suklaakuorrute ja kerrosten välissä rommilla maustettua kaakaoista täytettä. Vohvelia on vain 16%, ja tykkäänkin siitä että tässä maistuu selkeästi kaakao eikä kokonaisuus ole kuiva, vaikka vohveli melko kovaa onkin. Rommi ei maistu oikeastaan ollenkaan, joten alkoholikonvehteja inhoaville tämä on ihan ok tuote. Silti sanoisin tämän olevan enemmän aikuiseen makuun makeus- ja tummuusasteen takia. Aika tavallinen vohvelinpalanen, kolmonen.