HERSHEY'S Suklaalevyraadissa

Hershey's zero
Tuotteen Hershey's zero valmistusmaa on Yhdysvallat. Se on saanut jäseniltä pistekeskiarvon 3,00 eikä se täytä top 100 -listan kriteerejä. Katso lisäksi vierailijoiden arviot tuotteesta ja kaikki Hershey's -tuotteet. Tuote kuuluu Suklaalevyraadissa tuoteryhmiin Patukat.

Jenni V 09.10.2017 (Jäsenprofiili)
52g patukka, joka sisältää karamellia, maapähkinää ja mantelinougatia, ja kokonaisuus on kuorrutettu valkoisella fudgella. Maistuu vähän kuin ylimakealta tuplan ja snickersin yhdistelmältä. Valkosuklaata päällinen ei ole, vaan se maistuu mauttoman ylimakealta jäljitelmältä. Edes pähkinä ei oikein maistu kaiken ylimakeuden läpi. Patukan rakenne on kuiva, ja kokonaiskuva jää halvaksi. Kakkonen.

Susanna K 21.05.2008 (Jäsenprofiili)
Hersey's suklaata a la Zero. Muheva, tuhtinoloinen patukka jossa täytteenä pähkinää, mantelia ja karamellia. Isoin yllätys tulee kun avaan kääreen, vastaan tulee albiinosuklaa eli valkoisella suklaalla päällystetty patukka kun oletin että kyseessä maitosuklaapatukka! Täyte on maitosuklaamaista nougattia jossa seassa löytyy ainakin suolapähkinää ja karamellimainen maku, mantelin makua en maistanut vaikka niitäkin pitäisi patukassa olla. Täytyy sanoa että aika mauton ja samalla hivenen makea suklaa, tulee mieleen jonkinmoinen Snickers-versio mutta valkosuklainen. Ei kauheasti kutkuta makunystyröitä mutta urheana syön kun tää on mulle tuntematon suklaa ja tuliaisena tuotu. :)

Jarkko Karhunen 18.05.2008 (Jäsenprofiili)
Toivottavasti patukka on parempi kuin mitä nimi antaa ymmärtää. Nimihän ei paljoa lupaa, ei oikeastaan yhtään mitään. Kääreen mukaan patukka sisältää alkuperäiskielellä seuraavaa: caramel, peanut and almond nougat covered with white fudge. Ei siis kuulosta hullummalta. "Covered with" olisi pitänyt jo kertoa paljon, mutta yllätyn täysin, kun kääreestä paljastuukin ihan vitivalkoinen patukka. Ulkokuori on millin paksuinen kerros tuota valkoista fudgea ja sen alla on parin millin kerros toffeeta. Loput sisustasta on todella makeaa nougatia, joka sisältää jonkin verran pähkinänpalasia. Minä ihan yllätyn siitä, kuinka miellyttävän makuinen patukka tämä onkaan. Okei, liikamakeus alkaa vähän tökkimään jo puolessa välissä 52g patukkaa, mutta muuten maku on miellyttävän pähkinäinen ja toffeinen. Tämä on vähän kuin Snickers ilman suolaa, mutta ei kuitenkaan... Jos näitä saisi joka kaupasta järkevään hintaan, niin ostaisin varmaan useamminkin, mutta 1,80€/patukka ja matka pääkaupunkiseudulle on liian kova hinta uusintakierrokselle.