HERSHEY'S Suklaalevyraadissa

Hershey's 5th avenue
Tuotteen Hershey's 5th avenue valmistusmaa on Yhdysvallat. Se on saanut jäseniltä pistekeskiarvon 3,50 eikä se täytä top 100 -listan kriteerejä. Katso lisäksi vierailijoiden arviot tuotteesta ja kaikki Hershey's -tuotteet. Tuote kuuluu Suklaalevyraadissa tuoteryhmiin Patukat.

Jenni V 10.10.2017 (Jäsenprofiili)
56g patukka, jossa "rikkaan" suklaakuorrutuksen alla on rouskuvaa maapähkinävoita. Tämä on vähän kuin Hersheyn butterfinger. Suklaa on pehmeää ja heikkoa "semisuklaata", ja rapsakka kerroksittainen maapähkinävoi on todella ylimakeaa. Ei minun makuuni, kakkonen.

Salla Elina Salo 16.12.2009 (Jäsenprofiili)
Litteähkössä patukassa paksun suklaakuoren alla rouhittua suolapähkinää ja jotain
muuta ainesosaa, josta en saa selvyyttä. Suolainen ja tuhti maku. Jättää hampaiden
pinnalle toffeisen pähkinäkerroksen, joka pitää suolaista tunnetta suussa ärsyttävän
pitkään. Ihan kiva, mutta jätti toivomisen varaa täytteen koostumukselle. Kiinteämpi olisi
saanut enemmän pisteitä, nyt jäi vähän liian murenevaksi.

Minna Hi 07.02.2008 (Jäsenprofiili)
Patukassa on voimakas maapähkinän tuoksu. Suklaa on hampaissa rapiseva, hyvin crispinen siis. Ei keksinen, vaan sisus on maapähkinöistä, sokerista ja maapähkinävoista tehty sekoitus. Pähkinä luonnollisesti myös maistuu voimakkaasti. Tarttuu hampaisiin vähän niinkuin Dajm. Tosi makeeta, mutta maistuu minulle!

Susanna K 19.10.2007 (Jäsenprofiili)
Hersey`s :in patukka joka houkuttelee myös kääreellään maistamaan. Suklaakerros on suht ohut jonka alla heti rouskuvaa maapähkinätahnaa ja muuta rohisevaa, tulee mieleen corn flakesit :) Suklaan maku kumma kyllä ei maistu sille Hersey`sin omalle oudolle suklaalle vaan todella makealle ja hyvälle. Patukan koostumus muuten on pehmeä ja helposti pureksittavaa ja vie kyllä mun suklaanystyrät taivaisiin. Onnistunut suklaapatukka Hersey`s:ltä.