MAITOKOLMIO Suklaalevyraadissa

Maitokolmio proFIT proteiinivanukas suklaa
Tuotteen Maitokolmio proFIT proteiinivanukas suklaa valmistusmaa on Suomi. Se on saanut jäseniltä pistekeskiarvon 3,00 eikä se täytä top 100 -listan kriteerejä. Katso lisäksi vierailijoiden arviot tuotteesta ja kaikki Maitokolmio -tuotteet. Tuote kuuluu Suklaalevyraadissa tuoteryhmiin Kaakaopitoisuus korkeintaan 5%, Laktoosittomat, Proteiinipatukat ja -juomat, Sokerittomat / Ei lisättyä sokeria, Vanukkaat, viilit, rahkat, levitteet & valmispuurot.

Jenni V 05.10.2017 (Jäsenprofiili)
150g lusikallinen pikari sukraloosilla makeutettua proteiinivanukasta, jossa on 1,8% kaakaojauhetta ja suklaan aromia. Vanukas on melkomoisen löysää, lähes kastikemaista, mutta toisaalta se on välillä ihan kiva, proteiinivanukkaat kun tuppaavat olemaan yleensä melko kiinteitä. Maku ei ole hirveän makea, mutta valitettavasti makeutusaineen maistaa vähän liian selvästi. Tavalliseksi vanukkaaksi tätä ei helposti luule, sen verran sivumakuja siinä on. Rasvaa on jonkun verran, joten maku ei ole vetinen vaan namipalamaisen täyteläinen. Kai tämä juuri ja juuri kolmosen ansaitsee, kun on kuitenkin vähän omaa linjaa ainakin rakenteessa.