LANTMÄNNEN Suklaalevyraadissa

Lantmännen axa cacao, almond & blueberry granola
Tuotteen Lantmännen axa cacao, almond & blueberry granola valmistusmaa on Ruotsi. Se on saanut jäseniltä pistekeskiarvon 4,00 eikä se täytä top 100 -listan kriteerejä. Katso lisäksi vierailijoiden arviot tuotteesta ja kaikki Lantmännen -tuotteet. Tuote kuuluu Suklaalevyraadissa tuoteryhmiin Kaakaopitoisuus korkeintaan 5%, Murot, myslit, hiutaleet & pähkinät, Sokerittomat / Ei lisättyä sokeria.

Jenni V 27.11.2017 (Jäsenprofiili)
Herkullista muromysliä jossa ravintosisältö on kunnossa. Rasvaa ja sokeria on rajallisesti, mutta silti jogurtin joukossa tämä on kyllä herkullista. Kaakaota on osassa hiutaleista, ja se maistuu vahvasti kun maistaa pelkiltään, mutta valitettavasti jogurtin joukkoon sekoitettuna kaakaoisuutta ei huomaa. Silti maku on sen verran hyvä että pakko antaa nelonen. Kokonaisia kuivattuja mustikoita on runsaasti, ne sekä näyttävät kivalta että maistuvat vahvasti aidolta marjalta. Kookoslastut ovat isoja ja kookoksen maku sopii kuin nenä päähän mustikan kanssa. Loistavaa, nam!