BANNERIRULETTI

Suklaayhdistys ry (Y-tunnus: 1991723-0) on maaliskuussa 2005 perustettu aktiivinen yhdistys, jonka toiminta ei rajoitu läänien tai edes valtioiden rajoihin. Yhdistys julkaisee nettisivustollaan suklaatuotteiden suomenkielisiä makuarvioita, joita yhdistyksen jäsenet kirjoittavat sekä kuukausittaisissa maistelutilaisuuksissa että niiden ulkopuolella. Myös sivuston vierailijoilla on mahdollisuus arvioida tuotteita ja tätä mahdollisutta käytetäänkin laajasti hyväksi. Suklaalevyraati sisältää tällä hetkellä 888 valmistajaa/tuotemerkkiä, 6738 tuotetta ja 31926 arviota.

Mainostajille nettisivustomme tarjoaa ainutlaatuiset herkkusuille ja hemmottelijoille kohdistetut suomenkieliset sivut, joilla vieraillaan keskimäärin lähes 18 000 kertaa kuukaudessa (2016). Joulukuussa 2016 sivustolla vierailtiin yli 99 000 kertaa. Kävijämäärien laskurina käytämme AWstats-ohjelmistoa.

Tietoja kävijöistämme on viimeksi kerätty loppuvuodesta 2014 kävijäkyselyn avulla. Kyselyn tuloksista käy ilmi esimerkiksi, että sivustomme vierailijoista 37% on alle 35-vuotiaita ja 86% naisia. Yli 78% vierailijoistamme asuu kaupungeissa ja 78% vierailijoista syö suklaata vähintään viikoittain. Lue tarkemmat kyselyn tulokset vastauksista kootusta raportista.

Ja asiaan...

Tämän sivun sisältö on tarkoitettu yrityksille, jotka haluavat kanssamme yhteistyöhön siten, että jäsenistömme saa jäsenkorttiaan näyttämällä (tai muulla sovittavalla tavalla) yrityksen tuotteista/palveluista alennusta ja yritys saa vastineeksi itselleen näkyvyyttä näillä ainutlaatuisilla nettisivuillamme bannerin muodossa. Raha ei siis vaihda omistajaa tässä yhteistyössä.

Minkäsuuruisia alennuksia ja mistä tuotteista/palveluista toivomme?
  • Vähintään 10% alennusta tuotteista/palveluista.
  • Suklaa ja muut herkut, kylmät/kuumat juomat, leipomo-/konditoriatuotteet yms.
  • Muut tuotteet/palvelut. Olemme avoimia neuvotteluille.
Millaiset yritykset ovat tervetulleita yhteistyöhön?
  • Kaikki, joiden tuotevalikoima soveltuu myös alle 18-vuotiaille.
  • Koska jäsenistömmekin on levittäytynyt ympäri suomen, voi yrityksesikin sijaita millä tahansa paikkakunnalla Suomessa.
  • Nettikaupat ovat tervetulleita.
  • Ota yhteyttä ja kerro yrityksestäsi ja sen tarjoamista tuotteista ja palveluista. Nevotellaan sitten molempia tyydyttävä sopimus.
Näkyvyytenne nettisivuillamme järjestetään bannerimainoksella siten, että bannerinne liitetään yhteen sivuillamme toimivaan bannerirulettiin (näet sellaisia myös mm. pari tekstikappaletta alempana), jotka esittävät tässä yhteistyökuviossa mukana olevien bannereita tasapuolisesti kaikilla sivustomme sivuilla. Banneriruletit sijaitsevat sivuston jokaisen sivun oikean reunan banneritornissa, eivätkä ne teknisesti poikkea muista sivustomme bannereista.

Kulloinkin esitettävä banneri vaihtuu kussakin ruletissa joka kerta kun sivustomme vierailija siirtyy sivulta toiselle tai painaa nettiselaimen päivitä/refresh -painiketta.

Omaan banneriinne lisätään linkki yrityksenne nettisivuille/FB-sivuille, jonne sivustomme vierailijat ohjautuvat banneria klikkaamalla. Banneriruletissa pyörivän bannerinne lisäksi saatte näkyvyyttä jäsenetusivullamme.

Yhteen bannerirulettiin lisätään korkeintaan kuusi banneria. Banneriruletteja voi sivustolla olla useita samanaikaisesti. Bannerinne on näkyvillä vähintään joka kuudennella sivunlatauksella sivustollamme. Tämä tarkoittaa kävijätilastomme (2016) mukaan sitä, että bannerinne näytetään yli 1500 erilliselle kävijälle joka kuukausi, kun jatkuvasti esillä olevia bannereita näytetään samana aikana yli 9 000 erilliselle kävijälle.

Bannerien teknisemmästä puolesta mainittakoon, että niiden koko on 140 x 175 pikseliä (L x K). Bannerin ympärille lisätään toimestamme musta, 1 pikselin paksuinen kehys, joten älkää lisätkö tätä banneriin itse. Toivomme saavamme bannerinne teiltä julkaisuvalmiina em. kokoisena, mutta voimme myös avustaa yksinkertaisen bannerin valmistuksessa toimittamastanne bittimuotoisesta materiaalista. Banneriruletissa ei voi käyttää flash-animaatiota, vaan bannereiden tulee olla JPG/PNG/GIF -kuvia.

Mikäli haluatte näkyä sivustollamme koko ajan omalla bannerilla, suosittelemme tutustumaan Mainonta ja mediakortti -sivuumme. Mahdolliset kysymykset banneriruletista tai muusta yhteistyöstä voitte lähettää yhteydenottolomakkeemme kautta.