OM OSS PÅ SVENSKA

Finska Chokladföreningen grundades i mars 2005. Den grundades i staden Uleåborg i Finland av en grupp vänner, som delar en gemensam passion: choklad. Sedan dess har vi välkomnat nya medlemmar runt om i Finland. Primära målet med föreningen är att göra sina medlemmar bekanta med chokladprodukter av alla slag. Observera att
  • Vi säljer inte choklad.
  • Vi producerar inte choklad.
  • Vi importerar eller exporterar inte choklad.
  • Vi vet inte var man kan hitta en viss choklad i Sverige.
Primära målet med föreningen uppnås genom att hålla månatliga chokladkvällar för våra medlemmar, där vi smakar olika chokladprodukter. Separata chokladkvällar arrangeras på orter där vi har grupper. Efter smakningen skrivs korta bedömningar om produkterna och varje produkt betygsätts från 1 till 5 (där 5 är bäst). Bedömningarna publiceras sedan på dessa websidor. För nuvarande accepteras bara medlemmar som kan finska. Det beror på att våra bedömningar bara skrivs och publiceras på finska.

Ge dina produkter synlighet

Om du är tillverkare, åteförsäljare, importör eller exportör till ett chokladmärke och vill ha bedömningar av en eller fler av era produkter, var vänliga och skicka ert förslag med formulären nedan. Om du vill marknadsföra dina produkter till det finska folket på våra unika websidor, går det jättefint med en av många möjliga banners (info på engelska). Våra priser är väldigt måttliga. Om du har du frågor eller kommentarer till oss, var vänlig och kontakta oss med formulären nedan.

Namn:

Meddelandet. Skriv ditt meddelande i lådan nedan.

Kontrollfrågan. Svara på kontrollfrågan med ett ord eller nummer. På det sättet bekräftar du att du är en människa och inte en robot. Hur många tior i en hundralapp?

Ditt svar: